Tävlingen

Det gick så himla bra igår! Så mycket över min förväntan! Mindy skötte sig bra och laget var super.
 
I L:C+5 (85) fick vi ett stopp på första hindret i omhoppningen. Jag väände för snävt, skulle tagit ut svängen sen vända. Alltså 4 fel vilket ledde till en 4:plats men blev ej placerad.
 
I lag grundomgången satsade vi på ett jämnt och lugnt tempo för att nolla. Jag skötte mig, Mindy skötte sig och allt var bara perfekt! Vi nollade grunden vilket 2 andra också gjorde och vi kom till omhhoppning. Det var även ett till lag som kom till omhoppning. Kommer inte iåhg namnet.
 
I omhoppningen så satsade vi också för nolla. jag skulle ta ut svängarna mer en vad jag hade tänkt från början, och bara vara lugn men med lite go. Det ledde också till en nolla, men var så himmla nära på att få ett stopp på sista! Svängde lite för snävt mellan två hinder och Mindy såg det inte förns hon var vid det. Men hon hoppade och gjorde mig och laget jätte glada! Alla i 4 i laget nollade och vi vann den här omgången och hela allsvenskan div ll!
 
Så himla roligt! Trodde faktist inte det skule gå såhär bra för att det är verkligen duktiga lag som är med. Det dåliga är att detta skulle igentligen inte vara finalen. Men det blev det då ingen ville arrangera finalen som var det 13 tror jag. Vingåker hade erbjudit sig att ha den den 8, men det var tydligen ett bestämt datum den 13 :/ Men men så kan det gå. Bjussar på några bilder tagna från http://bakfickeryttarna.blogg.se
 
 
 
 
 
Fick ett segertäcke, ttvå rosetter, en plakett och en hink med morötter, en nummerlapp, en mankam och en piggborste ;)
 
/Emma
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - satsande hoppryttare

Kul att det gick så bra! :)

2012-09-24 @ 13:17:27
URL: http://johannakruse.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0