Ridpasset igår

Orkade inte blogga igår, kom ju hem vid halv 9 - 9. Men det gick jätte bra igår, arbetade henne på en volt ganska länge i det ena varvet men försökte stt gå tillbaks i det lätta varvet också. Hon var så himla fin på slutet i båda varven. Hon var låg i formen, avslappnad och det var ett bra resultat med tanke på igår. Hon är ju så töntig så när Annie (mindys "kompis") går iväg och jag ska hoppa fram...njaa, det går inte. Jag vet inte vad hon gör, kanske stänger hon av halva gärnan och bara tänker : Jag MÅSTE till Annie! Så hon ställde sig och sket totalt i mig men även hon som bestämmer vilka som får komma in till framhoppning. Hmm... Tilbaka till saken. Mjuk och fin i båda vraven, länge sen hon var så fin faktiskt.
 
Filmer och sånt kan inte komma upp förnens jag fått igång min stora data som bara är konstig nu. tyvärr :/
 
EN gammal bild från i vintras på mig och Mindy.. Ja man har ju förrändrat allt! Hoppstilen, klädstilen osv. (hindret ligger på 1.m)
 
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0