Mål..?

Ja.. Nästan alla ryttare har ett mål. Vissa större vissa mindre. Själv tycker jag att det är bättre att ha ett mål, utvecklas och komma närmre och närmre målet. Mitt absolut största mål är SM. Det är något jag verkligen vill uppleva, få känna känslan att rida in på banan och möta de största ryttarna och bästa ponnysarna. Eller tävla i Globen, på Falsterbo... Finns mycket. Jag vet att man måste kämpa hårt, trimma mindy då jag verkligen tror på henne. Jag ska gå sakta men säkert framåt, när jag köppt mindy och hade tävlat l:c l:b några gånger så gick jag för fort framåt. Jag startade en l:a+5. Det gick ju som det gick. Men mitt mål är sm. Det är det som gäller, jag och mindy ska kämpa oss igenom. Vi kommer lyckats och misslyckats, men så är det. 
 
 
Självklart kommer ni få vara med i våran utveckling och alla dessa tävlingar och framgångar men också motgångar.  
 
Kan ju berätta att nästa tävling är på nästa söndag. Lag allsvenskan + en l;c tror jag. 
 
/Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0