Här ska det vara en rubrik

Tjena! 
Skolan alla läxor och stallet tar upp all min tid! 
 
idag red jag ut med saga vid kvart över ett. Hade super bråttom för att saga skulle vara klar vid klockan 2. Vi red upp för en "klätterbacke" som jag kallar det. Sedan travade vi till en liten stock som vi hoppade över. Direkt efter svängde vi till höger och följde en stig. Det var faktiskt första gången som jag red där. Men efter ett tag så kom vid  ett kalhygge. Så vi följde stigen tills vi kom fram till en grusväg som vi galopperat på förr. Så vi galopperade på den tillsvändningen kunde fortsätta. Så vi travade och galopperade tillbaka. Vi tog en annan väg hem, man svängde in längre bort. När mindy kände att vi var på väg hem så ville hon bara galoppera fortare. Då lät jag henne göra det och då tyckte hon att det var jätte roligt, så hon hoppade och studsade som bara den. Men jag morrade lite på henne och då slutade hon ;) 
 
När vi kom tillbaka fick hon gå ut i sin lilla paddock. Hon fick även lite hö att smaska på eftersom hon ätit upp gräset. Mockade och gjorde all mat, sedan tog saga och jag varsitt äpple och väntade på att mamma skulle komma. 
 
Vi har även insläppet så vi åker till stallet nu och tar in dem. Tar lite bilder på mindy som kommer upp här sen. När jag kommit hem så kommer ett långt inlägg om sm, mina mål osv. Så håll koll ;) funderar på ny design också. Skulle vara jätte tacksam om någon kunnig skulle vilja fixa lite med min blogg. Kommentera om du är intresserad! 
 
 /Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0