Dressyr

Har inte kunnat blogga för att jag har haft ett hemprov som jag skrivit på varje kväll..
 
Idag blev det ett dressyr pass i ridhuset. Hon var ganska stel och det tog ett tag innan hon var låg och fin i formen. Hon var ganska seg så höll lite i ett spö och då fick jag fram bjudningen lite. Hon var fin i alla gångarter förutom i Höger galoppen.. Det är den hon har problem med. Ibland vill hon jobba och ibland inte, Men jag är ganska nöjd endå.
 
Imorgon så är det Hoppträning vid 17,30. Daniel hade någon tävling eller så som var på torsdagen så den blev fram flyttad vilket är ganska bra då jag slutar 15.40 på torsdagar.. Men nu är vi inne och då börjar den lite senare så det blir lättare att hinna med.
 
 
/Emma
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna (bästis)

Grymma! di är sjukt söta tillsammans! <3

2012-10-01 @ 00:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0