Dressyr

Idag står det dressyr på schemat. Inte något krävande eller långt, bara tills hon blir avslappnad och fin. Snodden får åka på så jag slipper tänka på formen. Snodden ska inte sitta hårt utan bara som en liten hjälptygel. 
 
En lite sak innan jag går bara, funderar på att anmäla mig till en tävling i Nyköping innan säsongen är slut. 2 klasser, antingen 85-90 eller 75-85.. Efterssom det var länge sen jag tävlade nu. Men det blir lite roligare om hon åtminstone hoppar, för 75 kanske är lite för lågt. Men vi får se hur hon känner sig, tror mer på 85-90 ;) Det blir lite mera hoppnig då. Men först måste vi se om någon kan skjutsa, någon måste alltid ha något planerat :/
 
Miss the summer!
 
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0