Guldsporrarna!

I torsdags tävlade jag i Vingåker. Det är ju ett meeting to-sö. Jag tävalde l:b +5 (95) cm. Mindy var på toppen humör och jag var taggad till 1000! Hon hoppade fint och hade bra fart! Var helt felfri och hade även en snabb tid vilket gjorde att de sa "ny ledare för klassen, Emma jansson och hästen Mindy rockee star på tiden..." i högtalaren!

 Det var bara 6 st kvar och jag hoppades ju på att vinna. Vilket jag till slut gjorde! Är så himla glad och stolt över min insats. 

Men det slutar ju inte där... På söndag ska jag tävla l:a +5 (1.05) cm. Höjden är nog inga problem. Jag måste tänka på att koma rätt till hinder, vara extra noga med vägar. 

 Några bilder kommer nog upp imorgon :) 

 / EmmaJansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0