Tävling i Kumla!

Har nu anmält mig till en tävling den 21 i kumla. Det blir L;C L;B. Kan då satsa mer i omhoppningen när det inte är så höga höjder! :) Är redan nästan för taggad!
 
Saker jag ska tänka på.
 
  • Vara lugn vid lastning oavsett vad som händer.
  • Inte säga "Jag kan inte banan!".
  • Lära mig den lugnt, kolla vägar extra noga. Galopp språng mellan hinder osv.
  • Ska även tänka ganska mycket på min sits. Om inte för mycket kommer i vägen.
  • Ge henne exrta mycket beröm när hon gör rätt.
  • Ta något varv i galopp, så hon är på G.
  • Släppa efter och låta henne galoppera på på långsträckorna.
  • Hålla om henne innan hinndret, så hon inte tvekar.
Det var nog allt..
 
/EmmaJansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0