Lilla Mindy....

När vi skulle gå och hämta Mindy och Annie såg vi att de hade bråkat igen.. Mindy hade ett stort bit sår på rumpan, och Annie hade ett spark sår på vänster hase. När jag skulle smörja Mindys sår så var hon ganska öm, varm och svullen. Så jag sköljde av henne lite för att hon skulle svalna, sedan fick hon gå ut i en egen liten hage till kvällen. Hon kommer gå där ett tag nu. Ingen chans att Mindy går med stona nu. Kan vara därför som hon varit trött och lite tjurig om de har jagat henne i hagen :/ så hon får gå själv ett tag, vi ska kolla om hon kanske kan gå med valackerna. Imorgon så ska båda skrittas ut, så mamma tar Annie och jag Mindy. Sen som sagt Karin träning på onsdag, sedan ska hon vila en vecka.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Emma! Usch vad tråkigt att Mindy gjort illa sig igen. Tyvärr så har jag sett i hagen flera gånger när Ida och jag ridit att Annie stått och sparkat och kickat mot Mindy rätt mycket...Och Annie är ju ändå högst i rang och Mindy lägst..:/Hoppas det går att lösa. Kram!

2012-07-30 @ 21:37:00
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se
Postat av: Ellen

Hej Emma! Usch vad tråkigt att Mindy gjort illa sig igen. Tyvärr så har jag sett flera gånger när Ida eller jag ridit i paddocken att Annie sparkar och kickar henne rätt mycket i hagen...och Annie är ju högst i rang och Mindy lägst... Stackarn, hoppas att det löser sig.
Kram

2012-07-30 @ 21:43:49
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se
Postat av: Ida

Du vet ju inte åt vilket håll det är, det kan ju lika gärna vara mindy som jagat stona..

2012-07-31 @ 07:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0