Bommar

Cyklade till stallet, när jag var halvvägs så började det att regna! Sen blev det uppehåll och jag hämtade Mindy. Sen öste det ned! Så jag mockade och Mindy stod i gången och gnäggade efter Annie ;) Sedan när allt var klart så bar jag fram några bommar. Det blev bara några travbommar då jag tyckte att det räckte ;) Sen kom pappa med mat, jag åt och gjorde i ådring Mindy. Det gick super idag! Hon var fin från början i båda varven! Hon höll formen efter bommarna och trampade under sig fint. Hon har lättast att ställa i nacken i höger galopp. Nu har formen klickat i skritt trav och galopp, men hon ställer inte backen, bara hela halsen. Träna träna träna vare! ;) Tagga på lördag!! Tävling i kumla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0