stallet

Åker till stallet vid 4 halv 5 idag. Ska öva på att knoppa Mindy nu när hennes man är tunnare och kortare så kommer det nog att gå bättre ;) Kommer attta lite bilder men mobilen men jag kan inte ladda upp dem förns jag kommer  hem, finns ingen bra tekning stallet. Blir mest mys idag, kanske går en sväng med henne i skogen eller något liknande.
 
Jag hoppas verkligen att hopp-träningarna kör igång snart för Daniel. Man lär sig så himla mycket på bara en lektion. Jag känner mig säkrare i hoppningen för att jag litar på min tränare, och alla som är med är så himmla goa! Om jag hoppar själv kan jag tänka mer på höjden, typ "är det för högt nu?" "kommer Mindy över". Men när jag tränar är det bara att köra. Då jag litar på att Daniel sätter upp en höjd som mindy kan hoppa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0