Pigg häst!

Skriver detta lite snabbt då batteriet på mobilen nästan är slut...


Red Mindy i paddocken i 15 min. Arbetade henne i skritten, sedan så tog vi en skritt tur ute i skogen. Hon var pigg och ville sticka hela tiden, men nej det fick hon inte. Så när jag tog tag i henne små reste hon sig och kickade lite ;) så nu vet jag hur Mindy blir om hon vilar en vecka.


Imorgon så gör jag nog något liknande. Kanske små travar lite också om inte hasen är mer svullen. Fast idag så såg man nästan ingen skillnad vilket är bra.


Åker till stallet vid klockan 12, sen cyklar jag hem... Ska även knopps Mindy imorgon då jag vill att dem ska bli riktigt snygga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0