Helt underbar!

Mindy var så sjukt underbar idag! Jag åkte till stallet med min kompis vid halv 5. Sen sp var det tydligen några små barn och en vuxen som hade mockat till Mindy, (?) så då var det bara att fixa maten och hämta hästen ;) hon stod längst bort så jag visslade på henne, då kom hon skrittandes mot mig med öronen framåt ;) red henne barbacka idag, bara lite skritt och trav. Hon var så himla fin! Hon höll en jämn och fin form under nästan hela ridpasset! Tror nog att jag säljer sadeln och börjar rida barbacka! Ne, men kanske ska börja rida barbacka lite oftare då jag får mycket mer kontakt med henne....


Samma sak händer imorgon, en annan kompis kommer hit vid lunch, och är här över eftermiddagen. Sen åker jag till stallet på kvällen för att vi har kvällsfodring. Riter nog lite lugnt barbacka då också, om inte svullnaden har blivit värre på hennes hase.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0